Belangrijke mededeling omtrent velden

14 april 2023

Beste leden, ouders, leiders en trainers,

Omdat het Bourgondisch Voetbaltoernooi helaas geen doorgang kan vinden heeft vv Gemert de gemeente gevraagd om de al jaren noodzakelijke renovatie van veld 3  naar voren te halen en daar dit jaar mee te starten in plaats van volgend jaar.

De renovatie houdt in dat nieuwe drainage wordt aangelegd en dat er een nieuwe grasmat zal worden ingezaaid.

Gezien het feit dat het maanden duurt voordat het veld weer betreden mag worden, heeft de gemeente ons laten weten dat ze aanstaande maandag (17 april 2023) met de werkzaamheden starten.

Dat betekent dat trainingen, warming-ups en wedstrijden niet meer mogelijk zijn op veld 3.

Als deze klus dit jaar niet was uitgevoerd, dan was het volgend jaar op ons pad gekomen. Desondanks realiseren we ons terdege dat het wegvallen van veld 3 voor een aantal teams een behoorlijke impact kan hebben. We doen er alles aan om deze teams voor a.s. maandag een passende oplossing te bieden. Daar waar nodig zal met hen contact opgenomen worden.

Het kan betekenen dat er trainingen afgelast moeten worden als er bijvoorbeeld een wedstrijd gespeeld moet worden, maar desondanks hopen we op begrip van ieder voor de ontstane situatie.

Namens het bestuur van vv Gemert