Ambro Sanders (80) overleden

10 april 2019

Tot onze grote droevenis is afgelopen zondag Ambro Sanders overleden. Ambro was een GVV’er in hart en nieren, die in zijn leven vele uren doorbracht op het sportpark van de zwartwitten. Ambro was zelf een fervent voetballer en was ook altijd bereid om zich als vrijwilliger in te spannen voor de club. Zo was hij vele jaren lid van de kassadienst. Ambro was bijna zeventig jaar (!) lid van de club. Hij was in 1974 de vierde Prins Carnaval van vv Gemert in de historie en werd in 2009 uitgeroepen tot Lid van Verdienste.

Ambro overleed in de leeftijd van 80 jaar. De plechtige uitvaartdienst is zaterdag 13 april om 10.30 uur in de St. Jans Onthoofding in Gemert.

vv Gemert wenst zijn vrouw Corrie, de (klein)kinderen, familie, vrienden en kennissen veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.