Albert Heijn Gemert nieuwe Hoofdsponsor Jeugd!

7 november 2023

Voetbalvereniging Gemert presenteert met trots een nieuwe Hoofdsponsor Jeugd: Albert Heijn Gemert.

Albert Heijn Gemert is als subsponsor al vele jaren intensief betrokken bij de vereniging en maakt nu de stap naar het hoofdsponsorschap van de jeugdopleiding.

Een beslissing die naadloos past bij de filosofie van het bedrijf. Directeur Arjan de Vries en voorheen zijn vader Rob hebben met het ondersteunen van vv Gemert altijd al bijzondere aandacht gehad voor de Gemertse jeugd. Denk in het verleden alleen al aan de zeer succesvolle introductie van de Mini F-competitie. Recent nog stelde AH Gemert 75 kaarten voor de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Griekenland beschikbaar voor jeugdspelers van vv Gemert.

Voetbalvereniging Gemert dankt Rabobank Helmond Peel Noord voor het jeugd-hoofdsponsorschap in de afgelopen jaren. Rabobank blijft als duurzaamheidspartner op een andere manier betrokken bij vv Gemert.

Op de foto zetten Arjan de Vries van Albert Heijn Gemert en vv Gemert-voorzitter Carlo Hazenveld (r) de handtekeningen onder het nieuwe contract.