Akkoord met vijf spelers voor nieuwe jaar

15 februari 2018

De Technische Commissie van vv Gemert heeft met vijf spelers een akkoord bereikt voor het nieuwe seizoen.

Twee ervan maken nu al deel uit van de selectie. Zo blijft Bono Barten bij Gemert. De doelman is bezig met zijn eerste seizoen op sportpark Molenbroek en dwong mede door een hardnekkige blessure van Sven van Ommeren een basisplaats af. Hij zal ook na de komende zomer te bewonderen zijn in het zwartwit.

Ook Jori Vermeulen verlengt. De centrale verdediger speelde in de hele jeugd bij vv Gemert en maakte 2,5 seizoen geleden de overstap naar de selectie.

Ook worden drie spelers toegevoegd aan de spelersgroep. Niels van Hooff traint nu al volop mee met de selectie en zat al een paar keer op de bank bij het eerste elftal. De jonge, talentvolle keeper is halverwege het seizoen overgestapt vanuit de opleiding van eredivisieclub Vitesse. Eerder kwam de Gemertenaar ook uit in de opleiding van FC Den Bosch.

Roy Olislagers en Thomas Verkuijlen schuiven definitief door vanuit het tweede elftal. Voor de vaste volgers van het eerste elftal zijn dit geen onbekende namen. Verkuijlen, uitkomend op de linksbackpositie, deed al volop mee in de voorbereiding op het huidige seizoen. Olislagers heeft al een paar keer zijn opwachting gemaakt in de hoofdmacht. De linksbuiten traint ook al mee met het eerste team.

Vorige week kon de TC al negen namen bekend maken: Dennis van Rooij, Ralf Kemper, Jens Leijten, Jasper Lalisang, Dennis Groen, Lars Teuben, Kees Brugmans, Joost Habraken, Thijs Fonken en Youri van Brussel. Woensdagavond werd de eerste nieuweling gepresenteerd: Willem den Dekker van rkvv Erp.