Akkoord met 12 spelers voor volgend seizoen

2 januari 2023

Het huidige seizoen is nog maar halverwege, maar in de winterperiode worden traditioneel al volop gesprekken gevoerd over de selectie voor de volgende jaargang. Met twaalf spelers van het huidige keurkorps is er een akkoord voor volgend seizoen.

Ralf Kemper en Yentl Meyssen hebben een doorlopend contract; zij tekenden afgelopen jaar voor twee seizoenen. Met zeven spelers uit de huidige selectie is overeenstemming bereikt over verlenging van de aflopende verbintenis. Stefan Tielemans, Bram Jacobs, Kees Brugmans, Safa Kizir, Erwin van den Broek, Wout Barten en Romeo Okonkwo spelen ook volgend seizoen op sportpark Molenbroek.

Vanuit de O23-beloften maken Mike van Zutphen, Fabrizio Deben en Job Michels – spelers die dit seizoen al vaak spelen, als basiskracht of invaller – definitief de stap naar de selectie.

Eerder werd al bekend dat hoofdtrainer Reinald Boeren en de club hun samenwerking verlengen. Inmiddels is ook een akkoord bereikt met assistent-trainer Tjapko Teuben, die komende zomer begint aan zijn elfde achtereenvolgende seizoen in de technische staf van de zwartwitten.

De gesprekken met spelers lopen door. Als er weer nieuws, lees je het op deze site.