Afscheid van vijftal trouwe vrijwilligers

25 mei 2024

Afgelopen week heeft vv Gemert stilgestaan bij een aantal stoppende vrijwilligers, die zich vele jaren in allerlei functies ingezet hebben voor de club. Carlo Hazenveld bedankte Jan van Zeeland, Christ Leenders, Jack van Zeeland, Lamber van Wanrooij en Fred Kop voor hun grote bijdrage aan het reilen en zeilen van de club.

Hoewel ze nu een stapje terug doen, hebben ze zwartwit bloed door de aderen lopen en zullen we ze hopelijk blijven zien op sportpark Molenbroek.

Jan, Christ, Jack, Lamber en Fred: hartelijk bedankt voor jullie betrokkenheid en werkzaamheden voor vv Gemert!

Een welverdiend bedankje voor Jan van Zeeland voor de ontelbare vrijwilligerstaken die hij in decennia heeft verricht bij vv Gemert, waardoor hij uitgroeide tot een van de gezichten van de club.

Jack van Zeeland, vele jaren lid van de kassadienst, wordt uitgebreid bedankt door voorzitter Carlo Hazenveld.

Een van de vele gouden vrijwilligers die onze club heeft. Op Christ Leenders kon de club vele jaren bouwen.

Lamber van Wanrooij werd in 1971 vrijwilliger van vv Gemert en heeft sindsdien talloze functies bekleed; van jeugdtrainer tot terreinmeester.

Welgemeende woorden van dank voor terreinmeester Fred Kop.