Afscheid Theo van den Boogaard bij Gemert nabij

3 november 2015

Theo van den Boogaard is bezig aan zijn laatste seizoen bij vv Gemert. De teammanager en keeperstrainer van de hoofdmacht heeft dinsdagavond, voorafgaand aan de training, zijn afscheid aangekondigd.

Theo van den Boogaard is al vele jaren een belangrijke schakel in de Gemertse technische staf en maakte tot voor kort ook deel uit van de Technische Commissie. Hij begon afgelopen zomer aan zijn zestiende (!) jaargang bij de zwartwitten. Dat is ook de belangrijkste reden om te stoppen. ,,Ik heb het gevoel dat zestien jaar lang genoeg is”, zegt de Aarle-Rixtelnaar. ,,Na zo’n lange tijd weet je precies hoe het is, hoe alles loopt. De verrassing is een beetje weg.”

De oud-doelman is sinds zijn komst in 2000 vergroeid met de club. ,,Ik heb het altijd met liefde en plezier gedaan en sluit straks ook met een superpositief gevoel af. Ik heb bij deze club veel meegemaakt, veel gewonnen, prachtige dingen beleefd. Ik ga het absoluut missen. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik er dadelijk niet zo’n spijt van krijg als ik nu vrees… Eén ding is zeker; ze gaan me hier nog vaak zien.”

Het bestuur en de Technische Commissie betreuren maar respecteren de keuze van Theo van den Boogaard. ,,We vinden het ontzettend jammer, zien hem niet graag gaan, maar we kunnen het na zestien jaar wel begrijpen”, zegt voorzitter Jan Rambags. ,,Theo heeft al die jaren op een prima manier zijn verschillende functies ingevuld en zijn stempel gedrukt binnen de staf. Daar zijn we hem dankbaar voor. Het is niet de teleurstelling die overheerst, maar het goede gevoel dat we zestien jaar op deze manier hebben kunnen samenwerken.”

Het bestuur en de Technische Commissie gaan  zich beraden over invulling van de vrijkomende functie.

TheovdBoogaard