Afscheid van drie vrijwilligers

24 september 2016

Voetbalvereniging Gemert koestert de inzet van de vele vrijwilligers bij de club. In de voorbije zomer deden drie bekende gezichten met een langjarige staat van dienst een stapje terug. Afgelopen donderdag stond de club daar bij stil tijdens de clubavond in de kantine en werden Aron van Lieshout, Job Peeters en Tom van der Wijst in de bloemetjes gezet en toegesproken door voorzitter Carlo Hazenveld.

Aron van Lieshout bijna twintig jaar (!)  intensief betrokken bij het G-voetbal. Aron was leider van Gemert G 1, maar deze groep vormt samen met G2 en de G-jeugd één groot geheel van ongeveer veertig spelers. Bij activiteiten van deze groep was Aron altijd aanwezig en ook zaterdags heeft hij heel weinig wedstrijden gemist.  Vele kampioenschappen heeft hij met deze  jongens gevierd. Aron is al die tijd een betrouwbare factor geweest, meedenkend en altijd bereid om de handen uit de mouwen te steken. Ook Janine Rechters, coördinator van het G-voetbal, sprak mooie woorden richting Aron.

Tom van der Wijst werd in 2002 lid van vv Gemert. Eerst als speler, maar later ging hij liever trainen. Bijna tien jaar trainde hij diverse teams, zoals  C2, B2, en C1. Tom heeft de trainerscursus UEFA C behaald en wil zich graag ontwikkelen als coach. In het laatste seizoen is hij, samen met medetrainer Daniël van Melis, kampioen geworden met de C1, waardoor dat elftal een mooie promotie kon maken naar de tweede divisie.

Job Peeters begon in zijn jeugdjaren eveneens als voetballer om later de stap te maken naar een functie als trainer. Hij vervulde tal van functies bij de voetbalvereniging. In 2005 haalde hij zijn UEFA C trainersdiploma. Job is trainer en assistent-trainer geweest van veel teams, van  D1 tot en met A1. Hij vierde veel kampioenschappen, bijvoorbeeld met de D1 en A1. Ook was hij assistent bij O23, het beloften team van vv Gemert. Daarlangs was hij scout-analist voor Gemert in de periode 2010-2013.

De voetbalvereniging dankt het drietal voor alles wat ze voor de club gedaan hebben, wenst hen alle succes bij volgende uitdagingen en hoopt hen nog regelmatig te mogen begroeten op ons sportpark Molenbroek.

dsc04154 dsc04153 dsc04157 dsc04158 dsc04163 dsc04165