ACTIVTEITEN 12 EN 13 DECEMBER AFGELAST.

Tot onze spijt heeft het bestuur van VV Gemert moeten besluiten om alle activiteiten op zaterdag 12 en zondag 13 december geen doorgang te laten vinden. In verband met de groei aan Corona besmettingen op het Macropedius College heeft het bestuur gemeend om zijn verantwoordelijkheid te moeten nemen. VV Gemert wil geen rol spelen in een eventueel verdere verspreiding van het virus, omdat veel van onze jeugdleden op het Macropedius College zitten. Dit betekent dat morgen (12 december) alle toernooitjes, wedstrijden en trainingen voor onze jeugdteams, en op zondag (13 december) de trainingen van voetbalschool “De Baltovenaars” afgelast worden. Op deze manier willen wij iedereen duidelijkheid verschaffen en de ongeruste ouders en kinderen geruststellen. Wij hopen op uw begrip en zien ernaar uit om na de winterstop weer gewoon de draad op te kunnen pikken.