Aanpassing prijzen seizoenskaarten

14 september 2020

Voetbalvereniging Gemert heeft een aanpassing doorgevoerd in de prijzen van de seizoenskaarten. Doordat het vorige seizoen vroegtijdig werd beëindigd vanwege het coronavirus is een flink aantal thuiswedstrijden vervallen. Om hierin onze supporters tegemoet te komen, zijn de prijzen van de seizoenskaarten voor dit seizoen aangepast. Voor volwassenen geldt een bedrag van 55 euro (in plaats van 70,-). Jeugd tot 16 jaar en 65-plussers betalen een nieuwe prijs van 25 euro (dit was 30 euro).

Een aantal mensen heeft afgelopen week al een seizoenskaart gekocht. Ook bij deze kaarten wordt de korting alsnog verwerkt. Heeft u  al een kaart gekocht? Dan hoeft u alleen even een mailtje met uw naam en telefoonnummer te sturen naar hoofd kassadienst Jos van Zeeland: vanzeeland007@gmail.com. Teruggave van de tegemoetkoming geschiedt dan bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Gemert.

Mocht het huidige seizoen vanwege corona onverhoopt worden onderbroken of vroegtijdig worden beëindigd, dan zal de clubleiding op dat moment een besluit nemen over wat te doen met de seizoenskaarten.