Gemert trapt voorbereiding af
De selectie van Gemert 1 heeft de voorbereiding op het nieuwe seizoen afgetrapt. Dinsdagavond vond de eerste training plaats op het hoofdveld van sportpark Molenbroek.
Ook donderdag en vrijdag traint de vernieuwde spelersgroep, met de nieuwelingen Merlijn Kuijpers (Helmond Sport O21), Jesse Peeters (sv Venray), Pepijn van Hout (O23), keeper Giel Vloet (O19), Sven Driessen (De Treffers) en Mees Janssen (NWC Asten).
In het eerste blok van de voorbereiding draait ook een flink aantal spelers mee uit het O23-team mee. Dat zijn: Cas Molenaar, Ciel van Bree, Teun Thiesen, Ties Mezenberg, Jouness Biri, Toon Janssen en Mauro Gilsing.
Volgende week staat de eerste oefenwedstrijd op het programma, woensdag 1 juli thuis tegen het Regioteam Helmond. Aanvang is dan 19.30 uur. De toegang is gratis.



