Vacature: fysiotherapeut / sportverzorger

17 mei 2023

Vacature voor student fysiotherapie/MBO-student met ambitie voor fysiotherapie/sportverzorging

Heb je passie voor sport, werk je graag in teambelang en ben je gemotiveerd om naast de opleiding jezelf te ontwikkelen? Dan zijn we bij voetbalvereniging Gemert op zoek naar jou!

Voetbalvereniging Gemert is een ambitieuze club met ondertussen meer dan 1000 voetballende leden en met het eerste team landelijk uitkomend in de derde divisie zondag. Om ervoor te zorgen dat onze spelers fit aan de aftrap staan, ondersteun jij op gebied van medische verzorging bij een aantal van de trainingsavond(en) en een aantal van de wedstrijddagen.

Op de trainingsavonden zijn we één uur voor aanvang van de training aanwezig. Hierin tape, masseer en mobiliseer je spelers. Op de wedstrijddagen behandel je spelers voorafgaand aan de warming up en verzorg je spelers op het veld bij acute trauma’s.

Wil je meer weten? Zoek gerust contact via mail dirkvdv99@icloud.com of telefonisch: 06-22264349.

Met sportieve groet,

Dirk van der Vrande