Gemert O12-1 speelt voorwedstrijd tegen Groene Ster

26 februari 2023

Gemert O12-1 speelde zondagmiddag een voorwedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Groene Ster. Het team kwam op een 3-0 achterstand maar maakte de schade vervolgens meer dan goed. Het werd liefst 3-6 en daarmee gaven de zwartwitten het goede voorbeeld aan het vaandelteam van Gemert dat om 14.30 aantrad tegen Groene Ster 1.

De jeugdspelers vormden de line-up bij die wedstrijd; ze gingen samen met de spelers van Gemert 1 en Groene Ster 1 het veld op.  Het bracht geluk, want ook Gemert 1 ging er met de zege vandoor in Heerlerheide: 1-4.

De voorwedstrijd werd gespeeld in het kader van steun voor FC Robinstijn, de stichting die voetbalwensen vervult van kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Zowel Gemert als Groene Ster is Vriendenclub van FC Robinstijn. In de rust van Groene Ster-Gemert werd een collecte gehouden.

Hieronder alvast enkele foto’s van de middag, met de wedstrijd, het eten van de frietjes na afloop en de line up.