Alle vrijwilligers rond jubileum: bedankt!

17 oktober 2022

Aan het einde van de prachtige feestweek rond ons 110-jarig bestaan willen wij als bestuur alle vrijwilligers die een rol hebben gespeeld bij de jubileumactiviteiten hartelijk danken.

Vele tientallen clubmensen zijn betrokken geweest. Rond de lancering van het Albert Heijn-voetbalplaatjesboek en bij de voorbereidingen en de uitvoering van alle activiteiten. Het begon vorige week met het grote sponsorfeest bij ’t Ridderhof en eindigde zondag met een supergezellige pubquiz in onze feesttent/kantine.

Vele uurtjes zijn gedraaid om alles in orde te maken, op te zetten en – na afloop – weer op te ruimen. Met als beloning dat we terugkijken op een geweldige week!

Het gaat te ver om hier namen te noemen, het was een collectieve topprestatie. Daarom een algeheel woord van het bestuur van vv Gemert aan alle vrijwilligers: BEDANKT!