Sint en pieten brengen bezoek aan vv Gemert

21 november 2019

Sinterklaas en zijn twee pieten hebben woensdagavond hun traditionele bezoek gebracht aan vv Gemert. De jongste leden van onze club – Duvelkes, mini-F en JO-9 – waren uitgenodigd in de kantine en beleefden een leuke avond.

Sint en pieten weten sportpark Molenbroek in de dagen voor 5 december altijd weer te vinden. Ze zorgen anderhalf uur lang voor veel gezelligheid. Er worden liedjes gezongen, spelletjes gedaan en kleine optredens verzorgd. Alle kinderen, van wie velen verkleed, krijgen als afsluiting cadeautjes van de Sint, die gezamenlijk worden uitgepakt. Ook alle broertjes en zusjes krijgen een snoepzak.

Voetbalvereniging Gemert bedankt de vrijwilligers die de Sint en de pieten hebben ontvangen!