Pupil van de Week bij Gemert-OJC: Milan Boonaerts!

9 november 2023

JVDI/De Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – OJC Rosmalen, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Milan Boonaerts!

Milan is 10 jaar en woont in Gemert met vader Ralph, moeder Linda en broertje Tijn (8 jaar). Ze hebben thuis twee cavia’s: Nia en Muffin.

Zijn lievelingseten is pizza en dan bij voorkeur de pizza margherita.

Milan zit in Groep 7 van basisschool ’t Einder. Later wil hij sterrenkundige worden.

Milan speelt bij vv Gemert in JO11-4, dat getraind wordt door vader Ralph. Milan’s positie is centraal achterin. Niet vreemd dat zijn favoriete speler bij Gemert 1 Bram Jacobs is, net als Milan een centrale verdediger.

Zijn favoriete profclub is PSV en zijn favoriete voetballer – opnieuw een centrale verdediger – Virgil van Dijk van Liverpool.

Hobby’s zijn naast voetballen ook tekenen, zwemmen en fietsen.

Wij wensen Milan als VIP en zijn familie heel veel plezier toe komende zondag rondom Gemert-OJC.