Pupil van de Week: Owen Gravenberch!

28 oktober 2021

Pupil van de Week voor de wedstrijd Gemert-Quick van a.s. zondag is Owen Gravenberch!

Owen is 9 jaar en woont in Gemert, samen met vader Kenneth, moeder Ellen, broer Lenn (10 jaar en voetbalt in JO12-2), zusje Elvira (5 jaar) en zusje Jaeda (9 maanden).  Owen voetbalt zelf in de JO11-1, het team van de trainers William en Maurice. Nick verzorgt de looptrainingen.

Zijn favoriete voetballer van Gemert 1 is Ralf Kemper. Zijn favoriete spelers in Nederland zijn (achterneef) Ryan Gravenberch (Ajax) en Danzell Gravenberch (De Graafschap). Internationaal is hij fan van Kylian Mbappé. Owen wil graag net zo snel worden als de aanvaller van Paris St. Germain.  De beste club van Nederland volgens Owen is Ajax.

Over zijn hobby’s hoeft hij niet lang na te denken: voetbal voetbal en voetbal. Owen heeft zelf eventjes bij PSV gevoetbald, nadat hij door de Eindhovense club was gescout. Nu heeft hij een uitnodiging van FC Den Bosch gekregen. Zijn ultieme wens is om uiteindelijk in het Nederlands elftal te voetballen. Maar niet voordat hij eerst voor Gemert 1 heeft gespeeld, en daarna voor Ajax.

Wij wensen Owen als VIP en zijn hele familie heel veel plezier bij de wedstrijd van zondag!