1ste plaats JO12-3 bij toernooi OJC Rosmalen

5 juni 2023

Op zaterdag 3 juni is team JO12-3 op de 1ste plaats geëindigd tijdens het JO12 toernooi bij OJC Rosmalen!

JO12-3 was ingedeeld in poule B, samen met FC Tilburg, Nieuw Woensel, OJC Rosmalen en Zwaluw VFC. Het bleek al snel dat het geen makkelijke opgave zou worden. Maar door de tomeloze inzet van onze jongens en jongedame wisten ze de eerste 3 wedstrijden te winnen.

In de laatste wedstrijd was een gelijkspel voldoende om de 1ste plaats te behouden. Dit werd een allesbeslissende wedstrijd tussen de nummers 1 en 2 in de poule. Uiteindelijk dwongen onze jongens en jongedame met alles wat ze konden geven een gelijkspel af. Na het laatste fluitsignaal was de blijdschap dan ook erg groot en werd er onderling een klein, maar zeer verdiend feestje gevierd.

Aan het einde van de zonnige middag werd de wisselbeker op het podium juichend in ontvangst genomen. Een perfecte afsluiting van het seizoen. Goed gedaan jongens en jongedame!

En OJC Rosmalen, bedankt voor de organisatie van dit leuke toernooi.