10 juni: seizoensafsluiting jeugd

22 mei 2023

Op zaterdag 10 juni houdt vv Gemert de seizoensafsluiting voor de jeugd.

Op deze dag, die duurt van 10.00 tot 17.00 uur, kunnen er door de teams ‘ouder-kind-wedstrijden’ gespeeld worden, hebben we een rodeopaard voor de jongste jeugdleden, voor de oudere jeugd een heuse rodeostier en bubbelvoetbal.

Verder zal PSV-ON-TOUR aanwezig zijn met leuke activiteiten voor de jeugd t/m 12 jaar, waaronder een pannakooi, PSV Fancam en ook de spelersbus zal op sportpark Molenbroek geparkeerd worden.

Iedere speler/speelster zal bij aankomst een braskaart ontvangen voor een hapje en een drankje. Aanmelden kan door voor uiterlijk 4 juni een mail te sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl met daarin vermeld de naam van het kind en in welk team hij/zij nu speelt. Indien je ook aan de ouder-kind wenst deel te nemen dan het verzoek om de trainer/leider te vragen om één gezamenlijke mail te sturen met alle namen van spelers/speelster en teamnaam. Je hoeft dan ook niet individueel aan te melden.

Aan de hand van het aantal inschrijvingen zal een indeling gemaakt worden en wordt ook de tijd bekend waarop jullie team een ouder-kind wedstrijd kunnen spelen.

Wij hopen al onze jeugdleden en vele ouders terug te zien op 10 juni. Samen gaan we er een mooie seizoensafsluiting van maken!