Oudste vv Gemert-lid Jan Rooijackers overleden

22 april 2019

Tot onze grote droevenis hebben wij het bericht ontvangen van het overlijden van Jan Rooijackers. Jan overleed vrijdag op 95-jarige leeftijd.

Jan was het oudste lid van onze vereniging en tevens het langst (nog levende) lid. Hij schreef zich in het jaar 1945 in bij de zwartwitten. Tijdens de nieuwjaarsreceptie van 2015 werd hij gehuldigd voor zijn zeventigjarig lidmaatschap (zie foto).

Jan voetbalde zelf nooit, maar hij was jarenlang trouw supporter van ons vaandelteam. Met Rooijackers Woninginrichting was hij bovendien jarenlang sponsor van onze vereniging. Die samenwerking tussen club en bedrijf is altijd in tact gebleven.

Het bestuur van vv Gemert wenst familie, vrienden en kennissen veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies.

De uitvaart van Jan is komende donderdag om 10.30 uur in de St. Jans Onthoofding in Gemert.