Vrijdag 35+-toernooi vv Gemert

12 maart 2019

Sportpark Molenbroek is komende vrijdag decor van het tweede 35 plus-toernooi. Aanvang is 19.30 uur.

Voetbalvereniging Gemert startte twee jaar geleden met het 35-plus-voetbal, dat steeds meer aan populariteit wint. Spelers van 35 jaar en ouder spelen op een half veld 7 tegen 7. Sportiviteit staat hoog in het vaandel. Er wordt gevoetbald zonder scheidsrechter. Er wordt éénmaal per maand op een vrijdagavond een toernooi georganiseerd, elke keer op een andere locatie. Komende vrijdag is Gemert aan de beurt.

Er doen circa tien teams mee. Het toernooi duurt ongeveer tot 21.30 uur, daarna is er een feestavond in de kantine, waarbij dj Paul voor de muziek zal zorgen. Wie een kijkje wil komen nemen is van harte welkom vanaf 19.30 uur.