JO13-3 voorjaarskampioen!

8 juni 2018

Gemert 13-3 is kampioen geworden!

Na een moeizame najaarscompetitie werd begonnen aan de voorjaarscompetitie 2018. De overtuiging was er nog niet, maar gaande de competitie groeide deze en kreeg men steeds meer vertrouwen. Eindelijk kwamen de vele trainingsuren tot uiting in de wedstrijden. Het geloof om kampioen te kunnen worden groeide met de wedstrijd, het spel werd alsmaar beter met als uitschieter de topper thuis tegen Stiphout Vooruit JO13-3. Hier viel alles samen en liet men zien waartoe dit team werkelijk in staat is: goed en mooi voetbal met volle inzet.

Afgelopen woensdag (6 juni) was de laatste inhaalwedstijd, uit tegen MULO JO13-4. Winst of gelijkspel zou voldoende zijn. De spanning zat er goed in, het was niet makkelijk en MULO speelde met een paar andere spelers. Ook de scheidsrechter hadden we niet mee in sommige beslissingen. In de tweede helft voegde hij er zelfs 16/18 minuten extra tijd toe!

Zoals de meeste kampioenswedstrijden was ook deze niet goed/mooi, maar wel spannend. Op mentaliteit en karakter werd met 2-3 gewonnen en was het welverdiende kampioenschap een feit.

Hartelijk gefeliciteerd, het is verdiend en jullie gegund.

Bedankt

Raymond, Anthony, Denzel.