Jaimy en Bilel winnaars FIFA Play Station-toernooi 2019

5 januari 2019

Het FIFA Play Station-toernooi van vv Gemert is wederom prima verlopen. Met 58 deelnemers gingen we om 16.00 uur van start. Het aantal deelnemers was dit jaar wat lager dan vorig jaar; er was vrijdag ook een handbaltoernooi van Tremeg waarvoor veel vv Gemert-leden zich via de scholen ingeschreven hadden.

Maar diegene die er waren, hadden het geweldig naar hun zin. Er werden veel spannende wedstrijden gespeeld en ondertussen genoten de de deelnemers van een hapje en een drankje.

De halve finale werd gespeeld tussen Sils van Sonsbeek en Siem Coolen tegen Bilel Ben Rouba en Jaimy van Aerle, waarbij het laatstgenoemde duo doorging naar de finale.

De andere halve finale was een knappe overwinning van Sven Sanders en Victor van Lierop op wederom een goed team: Davlin de Winter en Koen vd Tillaart.

Bijna alle e-sporters waren gebleven om de finale te volgen tussen Sven en Victor tegen Bilel en Jaimy. De uiteindelijke overwinning ging na een nek-aan-nek-race naar Bilel en Jaimy!

Alle 4 de finalisten krijgen een uitnodiging om de strijd aan te gaan voor het Nederlandse kampioenschap later in het jaar. Wij wensen ze namens vv Gemert daar heel veel succes!