Gemert versterkt zich met Reva Kreekels

15 mei 2019

Goed nieuws van het spelersfront. De Technische Commissie van de zwartwitten heeft een akkoord bereikt met Reva Kreekels, de jonge aanvaller uit Stiphout.

Reva is net 20 jaar geworden en maakt de overstap vanuit mede-hoofdklasser rksv Nuenen. Reva is de zoon van Bertran Kreekels, voormalig speler van Helmond Sport en nu trainer van O.S.S. ’20, en kleinzoon van Lambert Kreekels, alltime topscorer van Helmond Sport.

Reva begon met voetballen bij Stiphout Vooruit. Als tweedejaars D-speler, op 12-jarige leeftijd, verkaste hij naar Nuenen, waar hij de rest van de opleiding doorliep en twee jaar geleden doordrong tot de selectie.

Hij stelde dinsdagavond zijn ploeggenoten bij Nuenen op de hoogte. Reva: ,,Gemert toonde belangstelling en ik denk dat ik hier meer om de prijzen mee kan doen. Dat helpt me ook in mijn ontwikkeling weer verder.”

Bij de zwartwitten zijn ze verheugd met zijn komst. ,,Nadat bekend werd dat Sander Vereijken naar Helmond Sport zou gaan, waren we op zoek naar een alternatief in de aanval”, vertelt Arnaud van de Wijngaard namens de TC. ,,Reva was onze eerste keuze. Hij is talentvol en kan op verschillende posities voorin uit de voeten.”

De speler kijkt uit naar het nieuwe avontuur op sportpark Molenbroek. ,,Ik heb er veel zin in, we gaan proberen om er iets moois van te maken.”