Beach Event in samenwerking met vv Gemert!

10 augustus 2019

In het weekeinde van 24 en 25 augustus wordt op het evenemententerrein in Gemert aan De Schabbert het grote Beach Event gehouden. Op zaterdag staat het beachvolleybal op het programma, op zondag is het de beurt aan de voetballers: beachvoetvolley en beachvoetbal, vanaf dit jaar in samenwerking met vv Gemert!

Het Beach Event wordt elk jaar een beetje groter. Dit keer zit de uitbreiding op zondag. Het beachvoetvolley was al populair, maar velen vonden dat spelletje ook best lastig; het vereist toch wel wat techniek. Daarom heeft de organisatie dit jaar beachvoetbal toegevoegd. Op twee opblaasbare veldjes met los zand komen teams tegen elkaar uit in toernooivorm. De teams bestaan uit zes spelers, waarvan er telkens vijf in het veld staan.

Het beachvoetbal maakt de drempel om deel te nemen wat lager, want voor de voetballiefhebber komt dit onderdeel natuurlijk het dichtst bij het veldvoetbal zoals wij dat binnen onze vereniging kennen. In het losse zand kun je je heerlijk uitleven, met fantastische omhalen en prachtige zweefduiken.

Heb je zin om mee te doen? Dat kan! Kijk op de Facebookpagina van het Beach Event en je kunt je inschrijven voor zowel het beachvoetvolley als het beachvoetbal.  Als je deelneemt, heb je natuurlijk gratis toegang tot de grote beachparty op zaterdagavond. De line-up belooft veel, met Lockar Music, Miss Bontbeats en Dans en Grietje. Losse partytickets zijn ook te bestellen, à 12.50 euro (plus 2 euro servicekosten).

Ben je niet zo van het zelf sporten, maar wil je wel deel uitmaken van het evenement? De organisatie is op zoek naar vrijwilligers. Er zijn bijvoorbeeld mensen nodig om op zondag de wedstrijdjes te begeleiden als scheidsrechters, om de intake te regelen als de teams zich ’s ochtends melden, om de uitslagen te noteren en voor de tijdwaarneming.

Als beloning krijg je ook als vrijwilliger toegang tot de beachparty op zaterdagavond. Bovendien help je indirect ook vv Gemert! Voor elk uur dat je als vrijwilliger meewerkt, krijgt vv Gemert een financiële bijdrage van de organisatie van het Beach Event.

Daarmee sla je dus twee vliegen in één klap: bezorg jezelf een geweldig weekend ‘on the beach’ en tegelijkertijd help je ook de club een handje!

Opgave voor het vrijwilligerswerk is mogelijk via j.centen@goodhabitsevents.nl. (Meld er even bij dat je lid/vrijwilliger bent van vv Gemert)

Graag tot zaterdag 24 en zondag 25 augustus op De Schabbert!